Co jeść kiedy karmisz

„Co powinnam wykluczyć z jadłospisu w sytuacji, kiedy moje maleństwo mocno kolkuje?”, „Czy moja dieta pokrywa zapotrzebowanie odżywcze mojego dziecka?”

Kiedy rodzi się dziecko, wszystko wywraca się do góry nogami, włącznie z żywieniem. Jest to czas regeneracji organizmu, dlatego zapotrzebowanie kaloryczne jest jeszcze wyższe, niż w czasie ciąży, ale nie daje Nam to zielonego światła do nadmiernego objadania się. Prawidłowe odżywianie kobiety karmiącej jest ważne, ponieważ jest to jeden z istotniejszych czynników wpływających na jakość kobiecego pokarmu. Pamiętać musisz, że to co zjadasz, trafia do organizmu niemowlaka, dlatego Twoja dieta powinna być wartościowa, a przy tym urozmaicona. Jeżeli nurtują Cię pytania typu: „co powinnam wykluczyć z jadłospisu w sytuacji, kiedy moje maleństwo mocno kolkuje?”, albo „czy moja dieta pokrywa zapotrzebowanie odżywcze mojego dziecka?” – zasięgnij Naszej porady.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>